• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68152
+
-

هشترودی‌‌ها؛ درگیر کمبود خدمات شهری

رئیس شورای شهر هشترود از شرایط نامناسب رودخانه وسط این‌ شهر که به لحاظ بصری و بوی نامطبوع موجب آزار مردم شده است انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، «یوسف ایلغمی» گفت: بزرگ‌ترین معضل حال حاضر شهرداری هشترود نداشتن درآمد پایدار، وجود سگ‌های ولگرد در شهر و سد معبر است که چند سال لاینحل باقی مانده و همشهریان را می‌آزارد. 

وی با انتقاد از اختصاص نیافتن قیر رایگان در زمان مقرر به شهرداری هشترود اظهار کرد: اگر قیر اختصاص یافته به شهرداری شهرهای زیر 50 هزار نفر به موقع به دست شهرداری‌ها برسد عوامل شهرداری می‌توانند نهضت آسفالت در شهر را ادامه دهند. 

شهردار هشترود هم با اشاره به وضعیت اسفناک ورودی‌های شهر و ضرورت ساماندهی آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اظهار کرد: شهرداری با مشکلات عدیده‌ای مانند وصول نشدن مطالبات، نداشتن درآمد پایدار، کم‌کاری ادارات در پرداخت مطالبات شهرداری، مناسب نبودن پیاده‌روها، نداشتن پارک مناسب برای مردم و مشکلات دیگر روبه‌روست.

«مهدی پورصادق» با اشاره به ساخت آمفی‌تئاتر روباز در پارک شهر هشترود گفت: ساخت این مکان فرهنگی 680 میلیون تومان هزینه دارد که 200 میلیون تومان آن از محل اعتبارات بازآفرینی شهری و بقیه نیز از محل اعتبارات داخلی و کمک‌های دولتی تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: احداث دیواره سنگی، ادامه لایروبی رودخانه، بهبود وضعیت شهری، ایجاد پیاده‌رو، ساماندهی پیاده‌روهای موجود، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، ایجاد کمربند سبز و آسفالت‌‌ریزی معابر از اولویت‌های اصلی شهرداری هشترود است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید